m Inicio 5 Sugerencias, Quejas, Reclamaciones y Agradecimientos

Sugerencias, Quejas, Reclamaciones y Agradecimientos

Prozedura honen helburua da hezkuntza-komunitateari aukera ematea Maria Ana Sanz I.I.arekin honako hauek komunikatzeko:

  • Iradokizun bat, zuk uste duzun edozein ekimenetan parte hartzeko eta ematen diren zerbitzuak hobetzen laguntzeko.
  • Erakundearen zerbitzuak emateari buruzko kexa, erreklamazio edo esker on bat, hobetzeko aukerak identifikatu ahal izateko.

Zentroak konpromisoa hartu du astebeteko epean aurkeztutako IKEEei erantzuteko.

Modu anonimoan aurkezten direnak, erantzuna behar dutela uste denean, erakundearen iragarki-taulan jarriko dira.

Irakurri datuen pribatutasun-politika

Skip to content
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.